Wednesday

its enough.


yeah, the best revenge.
kalau ikut nak balas dendam nak je aku campak dia dlm kandang harimau.
last saturday, jumpa fmly dia n tak sangka dia pun ada.
after almost 2 years, baru aku nampak muka dia blk.
tipula kalau ckp xsedih kan.dh tentu sedih.tambah dgn kata2 org lain.damn!
1st nmpak dia, reminds me of everything!
7thn aku dgn dia drpd dia xde ape smpai la dia dh keje hebat. 
mcmna dia pnh mrayu btul2 nak kawin dgn aku.
mcmna akhirnya kau buang aku mcmtu je & bsama prmpuan lain bila tnggal bape bln je nk kawin.
dia lgsg tak jumpa aku pun bila dia ckp putus hnya dlm fon.

so bila dia ada dpn mata lpas smua apa yg dia dh buat pd aku, knapa nak expect aku senyum, sembang mcm dlu?no way.mmg aku dh lain.smua sbb kau shahrulnizam.!    kebenaran hnya aku kau n Allah je yg tahu.
dia buat la aku mcmna pun pda aku..aku xnangis setitik pun dpn dia n fmly dia, tahan sehabis boleh.aku xnak diorg tahu aku pnh tseksa sedih yg hampir2 buatkn aku jd mcm mayat hidup.(tu lah yg kwn2 skolah ckp keadaan aku ms tu).
tp skrg smuanya dh over.prasaan aku pd dia - nothing & im happy with that.
kalau boleh aku xmau ingt dh smua psl dia lps ni.its over!



smua yg brlaku buatkan aku lebih tabah skrg.wpun terseksa,smua ni mberi aku pngajaran tuk aku dan mngkin ada hikmahnya.aku redha...aku syukur dgn apa yg Allah dah bg pada aku, Alhamdulillah,Allah bg aku kekuatan utk teruskan hidup aku,kekuatan tuk buat kerja aku & juga murahkn rezeki aku.
aku tahu byk org yg kata aku mcm2 dgn apa yg berlaku.aku redha dgn smuanya.aku tahu Allah akan bg aku kbahagian satu hari nant.aminnn. :)

lots of love,